Perantau Kasih

Merantau mencari kasih ILAHI,


Salam semua, herm, hari bersejarah sudah mula...
Buat julung kalinya, macam mana boleh terlintas kat fikiran nak ada blog sendiri...
'Fenin' juga nak manage blog ne..
But, It will not success if I not try it....
Bagaimana kita mampu mengapai awan tinggi kalau kita tak berani mencuba,
Bak kata seorg akak senior yg baik hati, 'Redah je dik'...
so, I hope, U all will enjoy it...
Ops,jangan segan kalau nak sumbang idea
atau pandangan...

I need your support.
Enjoy Yourself, ya!


1 comments:

assalamualaikum,tahniah kerana mencapai satu tahap yang baru.. ;) insyaAllah jika kita ikhlas Allah akan sentiasa membantu kita,insyaAllah ;)

Pages

About Me

My photo
Just a simple person,but I always make problems... Sorry Abuya and Umi... but I love my family so much, I am third from nine... I am a thinker... Love to think and can't stop to think.. For me,life is hard and weird... People is hard to understand. May be, that is one of The Greatness of ALLAH.. SubhanaALLAH

About this blog

Pengakhiran hidup yg masih kabur..

Dimana aku?!!

talk

Followers